Tallink Silja Oy,

Perinteinen kauden päätösristeily kannattajien, talkoolaisten ja pelaajien kesken.

Lue viesti loppuun asti ja toimi ohjeiden mukaan. Laita ilmoittautuessasi itsesi ”in”, mutta huomioi, että se ei ole ilmoittautuminen, vaan toimi, kuten alempana on pyydetty.

Lipun hintaan kuuluu matka, hytti valitussa luokassa, buffet-illallinen juomineen menomatkalla, meriaamiainen sekä ohjelmaa kokoustilassa meno- ja paluumatkalla. Sekä tietenkin laulua, tanssia ja hauskaa seuraa.

Tällä kertaa on valittavana kaksi eri hyttiluokkaa, hinnat per talkoolainen:

4 henkeä A-hytissä 20,- tai B-hytissä 15,-
3 henkeä A-hytissä 28,- tai B-hytissä 19,-
2 henkeä A-hytissä 40,- tai B-hytissä 25,-
yksinään matkustaja A-hytissä 80,- tai B-hytissä 50,-

Hyttiluokat: https://urly.fi/3thp

Ilmoittautumiset meilillä tiina.torikka@raisionloimu.fi tai viestillä/WA:lla 050 552 9142. Huomioikaa tämä! Ei siis ilmoittautumisia tähän perään (poistan kaikki tähän tulleet ilmoittautumiset). Muuta keskustelua saa toki käydä.

Mainitse ilmoittautuessasi syntymäaika, Siljan bonuskortin numero, sekä hyttiluokka ja kenen kanssa majoitut. Jos ilmoittautumisessa ei ole mukana hyttiluokkaa, laitan varauksen A-hyttiin. B-hyttejä on rajoitettu määrä.

Jos kaverina on ei-talkoolainen, voi ilmoittautumisen laittaa minulle, välitän tiedon sitten Janille. Ei-talkoolaisille lähetetään lasku, joten meiliosoite tarvitaan.

Hinnat ei-talkoolaisille:

4 henkeä A-hytissä 100,- tai B-hytissä 95,-
3 henkeä A-hytissä 108,- tai B-hytissä 99,-
2 henkeä A-hytissä 120,- tai B-hytissä 105,-
yksinään matkustaja A-hytissä 160,- tai B-hytissä 130,-

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 15.4.24

Mahdollista lisätietoa vielä lähempänä ajankohtaa.

Ilmoita joukkueen ulkopuolinen pelaaja

Ilmoittautumiset

37
Jenni L Tiina T Piia M Anne R Merja H Riitta Päivi A pertti k Sirkku L Pinja V Maria R martti s pekka l mauri r Pasi M aimo t Markku T Jukka V Riku V kari e Petri L Mia L Jani Jukka R Riitta L Hemmo L Tuomo K Marja L Kille Jorma S Markku S Alpo S Seija-Leena T. Sanna-Leena Marjut Nelli Liisa
9
Pia P Joel S Mika R Pate Kari I harri m pirjo o Hannu O Matti P
8
merja w Pulmu W Timo A Aulis L Markku A Kia K Risto N Lasse

Kommentoi...

Tiina

Niille talkoolaisille, ketkä ovat ei-talkoolaisten kanssa samassa hytissä laitan laskun, jossa on molempien/kaikkien ko. hytissä matkustavien osuus.

Muille talkoolaisille laitan maksuohjeet tänne lähipäivinä. Älkää siis maksako kahteen kertaan.

Muistakaa ilmoittautua ajoissa.

Markku T
Pekka
Kaikki ei-talkoolaiset

Mikäli nimeäsi ei löydy yllä olevasta listasta, en ole saanut ilmoittautumistasi. Ilmoittautumiset viimeistään huomenna 15.4.24

Jani infoaa ohjelmasta lähempänä ajankohtaa.

Lasku myös Leenalle ja Alpolle

Pinja & Sirkku 28,00/nuppi

Anne ja Maria 25,00

Jani

Jos joku ei ole meiliä saanut tai WhatsAppii liittynyt, niin kokoontuminen huomenna kello 17:30 Siljan terminaalissa. Me mennään muita ennen laivaan sisään ja suoraan 5. kannen kokoustiloihin avaamaan risteily. Avauksen jälkeen menemme hyttien kautta ruokailemaan kello 18:30.

Risteilyn aikaiseen yhteydenpitoon on aiempien vuosien tapaan luotu WhatsApp-ryhmä, johon kannattaa liittyä ja liittää sinne myös omat hyttikaverit. Liittyminen onnistuu jo nyt tällä linkillä: https://chat.whatsapp.com/EUXPxiZGfuoFS4AYe5Ql5x

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot