Kerttulan liikuntahalli, [kartta]

merja w Aulis L Kia K Lasse Tuomo K

Kommentoi...

Tiina

Laittakaahan taas kaikki osallistumisenne, eli keneltä puuttuu vielä. Vähän hurjalta näyttää tuo "keittiöpuoli". Kaikki käsiparit tarvitaan nyt hommiin.

Pia ilmoittautui in

Pääsen paikalle vasta 17-18 välissä jahka töistä ennätän

Tiina

Työnjako:

Keittiöporukan työtehtävät katsotaan huomenna paikan päällä, nyt on väki niin vähissä, että joudutaan hoitamaan myyntipisteet kuntoon porukalla.

Olutteltan jv: Kari E

Lipunmyynti: Kille ja Marja. Lipunmyynnin jälkeen avuksi sinne missä tarvitaan
Arvat ja Fanituotteet: Hemmo, Riitta, Markku S ja Jorma.
Yläkatsomo: Timo
Aurinkoinen loungen ovelle Ami noin kolme varttia ennen pelin alkua, pitkällä erätauolla Markku A
Aula: Alpo ja Jukka
Ovelle lipunmyyntiin: Markku A (jos Tuomo ei pääse tulemaan) ja Jukka, kausikorttisisäänpääsyyn Tiina

Huomioitavaa, että yläkerran katsomoon D, sekä Caribia-katsomon Loimun puolelle on myyty ennakko-lippuja numeroiduille paikoille. Noihin katsomoihin tarvitaan salin porukkaa ohjaamaan katsojia sellaisille paikoille, jotka eivät ole varattuja. Katsomokartat tulostetaan ennen ottelun alkua hyvissä ajoin. Sopikaa keskenänne, ketkä hoitaa hommat.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot